"Editor" je programsko okno, v katerem pišemo in urejamo (editiramo) izvorni program v zbirnem jeziku mikrokontrolerja MC6803. Datoteka, ki jo tako ustvarimo, ima privzet podaljšek ".asm".

Kadar pišemo program,  ga popravljamo, spremljamo izvajanje programa ali če postavljamo prekinitvene točke, imamo odprto to okno. Pravzaprav je to osnovno okno za uporabo simulatorja MC6803.

Okno ima po zagonu programa določeno velikost, ki jo lahko po potrebi prilagajamo, tako kot vsako okno v "Windows" okolju.

Nekaj osnovnih pravil, ki se jih držimo pri pisanju programa:

Poljuben del programa lahko izberemo, prenašamo, kopiramo, izrežemo, tako kot je običajno v "Windows" programih.

V zgornjem levem kotu okna je prikazana celotna pot datoteke, ki je odprta, v spodnjem levem kotu pod drsnikom pa je prikazana številka vrstice in kolone, v kateri se trenutno nahaja kazalec (cursor).

V veliko pomoč pri preizkušanju programa je tudi prikaz naslova spremenljivke, konstante, podprograma, itd. v pomnilniku. Do njega pridemo tako, da se s kazalcem pomaknemo nad ime (naziv, label), ki določa spremenljivko, konstanto, itd. in enkrat kliknemo.

Med izvajanjem programa ne moremo programa editirati ali kakorkoli drugače posegati vanj. Izvajanje programa moramo prej zaustaviti z izbiro "Stop" ali "Pavza".

Nazaj