Ponavadi naredimo tri korake:
long startTime
= System.currentTimeMillis( );
// vaš program ..... // long stopTime = System.currentTimeMillis( ); long runTime
= stopTime - startTime;
|
Vse, kar morate narediti je da na mesto
//
vaš program // napišete kodo vašega programa.
Edini 'trik' je, kako dobiti sistemski
čas. Metoda System.currentTimeMillis( )
vrne trenutni čas v milisekundah od 1 Januarja leta 1970. Iz tega sledi,
da bo spremenljivka stopTime vedno večja od spremenljivke startTime, zato
pa bo spremenljivka runTime vedno pozitivno število, ki pove, koliko
časa se je izvajal vaš program, in sicer v milisekundah.
Ta metoda deluje, če naše izvajanje programa traja dlje kot nekaj milisekund, saj nekaj procesorskega časa vzame tudi metoda System.currentTimeMillis( ). Ker pa nam ta metoda vrne čas na milisekunde natančno, z njo ni primerno merjenje hitrosti izvajanja programa, ki se izvaja le nekaj milisekund, saj je takrat prevelika napaka zaradi zaokrožanja.
Natančnost meritve lahko povečamo tudi
na ta način, da na program zaženemo večkrat in dobljen čin, da naš program
zaženemo večkrat šin dobljen
avtor: Klemen Šavli