
Abstrakcija
 |
velikokrat
je koristno da nek osnovni razred definiramo le zato, da iz njega izpeljujemo
druge razrede; torej da samega razreda nikoli ne implementiramo. |
 |
Takemu
razredu rečemo abstraktni razred in ga definiramo z besedo abstract. |
abstract class Enemy {
int posX, posY;
abstract void move(int x, int y); // metode morajo definirati
abstract void printPosition(); // izpeljani razredi
}
class Alien extends Enemy {
void move(int x, int y) {
posX=x; posY=y;
}
void printPosition() {
System.out.println("Alien je na " + posX + " " + posY);
}
}

Vmesniki
 |
razred,
ki je abstrakten in vsebuje le definicije funkcij ter konstante, lahko
definiramo kot vmesnik z besedo interface. |
 |
razred
iz vmesnika izpeljemo z besedo implements. |
interface Enemy {
void move(int x, int y);
void printPosition();
}
class Alien implements Enemy {
int posX, posY;
public void move(int x, int y) {
posX=x; posY=y;
}
public void printPosition() {
System.out.println("Alien je na " + posX + " " + posY);
}
}

Paketi
 |
paketi
(packages) so knjižnice Java objektov. |
 |
v
program jih lahko uvozimo z besedo import. |
 |
Java
API vsebuje veliko različnih paketov, lahko pa pakete naredimo tudi sami. |
import java.lang.Math; // sedaj lahko uporabljamo metodi iz Math
class main {
public static void main(String argv[ ]) {
double x=5;
System.out.println(Math.sin(x)); // kličemo Math.sin()
}
}
