
Dedovanje
 |
je
princip izpeljave bolj specializiranih objektov iz bolj splošnih. |
 |
pri
tem izpeljani objekti podedujejo lastnosti njihovih staršev. |
 |
pri
izpeljevanju uporabimo besedo extends |
class Enemy
{
int posX=0,posY=0;
void move(int x, int y) {
posX += x;
posY += y;
}
String getStringPos() {
return "(" + posX + ","+ posY + ")";
}
}
class Alien extends Enemy { // Alien izpeljemo iz Enemy
int color=1;
int shape=12;
void morph() {
shape=shape%7*3;
}
}
class Game
{
public static void main(String argv[ ]) {
Enemy x = new Enemy( );
Alien y = new Alien( );
x.posX=3; x.posY=10;
y.posX=-4; y.posY=2; y.shape=3; // Alien vsebuje vse, kar tudi Enemy
y.move(3,1); // Alien podeduje move() iz Enemy
y.morph();
System.out.println(y.getStringPos( ));
}
}
