
Izpis,
risanje in parametri
 |
Izpis
na standardni izhod ter standardni izhod za napake je v apletih preusmerjen
na t.i. Java konzolo:
 |
v
Netscape Navigatorju (v4.5) lahko konzolo prikažemo preko menujev "Communicator|Tools|Java
console"; |
 |
v
Internet Explorerju (5.0) moramo najprej v "Tools|Internet options|Advanced"
pod "Java VM" vklopiti "Java console enabled" in "Java logging enabled",
nato pa lahko konzolo vidimo z "View|Java console"; |
|
 |
branja
s standardnega vhoda (System.in) ne moremo izvajati (read vedno vrne end
of file); |

Risanje
 |
osnovna
metoda, ki v apletu izriše vsebino okna je paint(
). paint se kliče vsakič, ko je potrebno na novo izrisati del
okna; |
 |
paint
osveži
le tisti del slike, ki je bil prekrit in se mora ponovno narisati; |
 |
če
želimo sami povzročiti, da se okno na novo izriše, lahko pokličemo metodo
repaint(
), ki povzroči klic metode
paint(); |
import java.applet.Applet;
import java.awt.*;
public class SkorajNicNeDelaApplet extends Applet {
int no_paint;
public void init() {
System.out.println("Klicem init");
no_paint=0;
}
public void start() {
System.out.println("Klicem start");
}
public void stop() {
System.out.println("Klicem stop");
}
public void destroy() {
System.out.println("Klicem destroy");
}
public void paint(Graphics g) { // Graphics je osnovni razred, ki predstavlja površino za risanje
no_paint++;
g.drawString("nekaj bomo narisali " + no_paint + ".",20,30); // narišemo niz na koordinate 20,30
System.out.println("Klicem paint " + no_paint + ".");
}
}

Prenašanje
parametrov
 |
iz
HTML datoteke lahko v aplet presašamo tudi parametre z oznako <param...>; |
 |
v
apletu lahko parametre preberemo z metodo getParameter, ki jo tipično
uporabimo v metodi init; |
HTML:
<applet code="SkorajNicNeDelaApplet.class" width=200 height=100>
<param name="izpis" value="Juhuhu!">
<param name="cifra" value="100">
<h3> brskalnik ne podpira apletov </h3>
</applet>
Applet:
import java.applet.Applet;
import java.awt.*;
public class SkorajNicNeDelaApplet2 extends Applet {
int no_paint;
String param1;
String param2;
//*********************************************************************
public void init( ) {
System.out.println("Klicem init");
param1=getParameter("izpis"); // preberemo parameter z imenom izpis
param2=getParameter("cifra"); // vsi parametri so tipa String
no_paint=0;
}
//*********************************************************************
public void start() {
System.out.println("Klicem start");
}
//*********************************************************************
public void stop() {
System.out.println("Klicem stop");
}
//*********************************************************************
public void destroy() {
System.out.println("Klicem destroy");
}
//*********************************************************************
public void paint(Graphics g) {
no_paint++;
g.drawString("nekaj bomo narisali " + no_paint + ".",20,10);
g.drawString(param1,20,30);
g.drawString(param2,20,60);
System.out.println("Klicem paint " + no_paint + ".");
}
//*********************************************************************
}
