Vprašanja in naloge

Razvij funkcijo v jeziku java, ki kot argument prejme celo število! Kot rezultat vrne stevilo setiranih bitov v tem stevilu. Prikaži tudi primer klica te funkcije!

Rešitev


Razvij v jeziku java funkcijo, ki kot argumenta prejme dve kompleksni števili in vrne njuno vsoto! Demonstriraj uporabo funkcije s primernim programom, v katerem so definirane potrebne spremenljivke, prebrani ustrezni podatki in izpisan rezultat!

Rešitev


Razvij funkcijo v jeziku java, ki kot argument sprejme naslov polja realnih števil in dolžino tega polja! Funkcija to elemente tega polja normira z vrednostjo največjega elementa v tem polju. Podaj tudi primer klica te funkcije!

Rešitev


V jeziku java sestavi preprost kalkulator, ki zna seštevati, odštevati, množiti cela števila, ki jih navajamo v ukazni vrstici. V njej podamo tudi zahtevano operacijo. Primeri klica tega programa:

    calc 10 + 5          (izpisana bi morala biti vsota 15)
    calc 10 - 4          (izpisana bi morala biti razlika 6)
Rešitev

Sestavi program v jeziku java, ki prebere datoteko ASCII in jo izpiše na zaslon tako, da bo vsaka vrstica izpisana od zadaj naprej!

Rešitev


Sestavi program v jeziku java, v katerem deklariraš podatke v skladu s spodnjo sliko. Imamo torej dinamično alocirane nize različnih dolžin. Prav tako imamo en podniz (Substring). Organiziraj preprost vnos podatkov v to strukturo. Program pregleda vse nize in izpiše na zaslon tiste, v katerih je vsebovan podniz.

Pri oceni programa se uposteva tudi kvaliteta programske zasnove rešitve, kvaliteta kodiranja in komentiranja programa. Dialog s programom sestavi po lastni zamisli!

Rešitev


Realizirajte program, ki obdeluje rezultate pokalnega tekmovanja (izločanje tekmovalcev v dvobojih).

Program naj najprej prebere z datoteke imena 8 tekmovalcev. Sledi vpis zmagovalcev (izločilnih dvobojev) v 1. kolu, 2. kolu,..polfinalu in končno finalu.

Na koncu mora program predvideti vpis imena poljubnega tekmovalca. Ko sprejme to ime, naj izpiše nasprotnike, ki jih je tekmovalec (ki ni nujno tudi končni zmagovalec), premagal.


Napravite program, ki simulira naslednji primer:

Imamo n igralcev z različnimi imeni. Vsak ima tudi svojo pozicijo x,y, tako da tvorijo sklenjen poligon. En igralec ima žogo (žeton). V podatkovnem smislu naj to predstavlja strukturo (s kazalci) povezanih podatkovnih blokov.

V vsakem ciklu se lahko zgodi eden od naslednjih dogodkov: