
Pred nadaljevanjem primer
igre v Javi
Razredi
in objekti
 |
razred
je
pravzaprav predloga (template), ki definira nek tip objekta; |
 |
razredi
lahko vsebujejo podatke (spremenljivke)
in metode (funkcije), ki nam omogočajo
delo s podatki (sprejemanje in oddajanje sporočil). |
 |
objekt
je
realizacija razreda v programu. Vsak objekt v Javi moramo eksplicitno ustvariti
z uporabo operatorja new. Dokler objekt ni ustvarjen ima vrednost
null. |
 |
do
elementov objekta dostopamo z operatorjem . (pika). |
 |
metode
deklariramo: |
type methodName (type arg1, type arg2,... )
{
// method code here
return value;
}

Primer:
class Enemy // deklaracija razreda
{
int posX=0,posY=0; // Spremenljivke razreda
void move(int dx, int dy) { // Metoda 1
posX += dx;
posY += dy;
}
String getStringPos() { // Metoda 2
return "(" + posX + ","+ posY + ")";
}
}
class Game
{
public static void main(String argv[]) {
Enemy x; // deklaracija objekta x - tu je še null
Enemy y; // deklaracija objekta y - tu je še null
x = new Enemy(); // realizacija objekta x
y = new Enemy(); // realizacija objekta y
x.posX=3; x.posY=10; // operator . za spremenljivko
y.posX=-4; y.posY=2;
x.move(3,1); // operator . za funkcijo
System.out.println(x.getStringPos()); // tudi tu kličemo metodi
// objekta out ter x
}
}
