-
1. Uvod
-
1.1 Pregled in novosti
-
1.2 Splo�ni pristop
-
2. Risanje likov
-
2.1 Shape Razredi
-
2.2 Risanje likov: Primer kode
-
2.3 Risanje likov: Izgled izpisa
-
3. Na�ini risanja
-
3.1 Razred Paint
-
3.2 Prosojnost
-
3.3 Barvni prehodi: Primer programa
-
3.4 Barvni prehodi: Izgled izpisa
-
3.5 Tlakovanje slik: Pregled
-
3.6 Tlakovanje slik: Primer programa
-
3.7 Tlakovanje slik: Izgled izpisa
-
3.8 Prosojnost: Uporaba AlphaComposite
-
3.9 Prosojnost: Primer programa
-
3.10 Prosojnost: Izgled izpisa
|
-
4. Uporaba lokalnih pisav
-
4.1 Pisave odvisne od platforme: Pregled
-
4.2 Izpis razpolo�ljivih pisav: Primer programa
-
4.3 Risanje z lokalnimi pisavami: Primer programa
-
4.4 Risanje z lokalnimi pisavami: Izgled izpisa
-
5. Stili �rt
-
5.1 Lastnosti �rt
-
5.2 Debelina �rt: Primer programa
-
5.3 Debelina �rt: Izgled izpisa
-
5.4 Stili zaklju�kov in medsebojnih povezav
�rt: Primer programa
-
5.5 Stili zaklju�kov in medsebojnih povezav
�rt: Izgled izpisa
-
6. Koordinatne transformacije
-
6.1 Pregled
-
6.2 Premiki in rotacije: Primer programa
-
6.3 Premiki in rotacije: Izgled izpisa
-
6.4 Stri�ne transformacije: Pregled
-
6.5 Stri�ne transformacije: Primer programa
-
6.6 Stri�ne transformacije: Izgled izpisa
|