MICROSOFT INTERNET NEWS IN MAIL
MICROSOFT INTERNET NEW
Microsoft Internet News vam omogoča, da berete oglasne deske razgovornih skupin, kot je npr. Usenet, z uporabo NNTP strežnikov za novice. Če želite izvedeti, kateri strežnik za novice naj bi uporabljali, se obrnite na svojega ponudnika Internetovih storitev. Ta izdelek se lahko uporablja tudi za podporo različnih Microsoftovih izdelkov v strežniku za novice msnews.microsoft.com.
MICROSOFT INTERNET MAIL
Internet Mail je nov e-poštni program, pripravljen posebej za Internet. Trenutno ne morete uporabljati programa Microsoft Internet Mail za dostop do svojega e-poštnega računa s temi storitvami:
MS Mail, cc:Mail, The Microsoft Network (MSN), CompuServe, America
OnLine (AOL) in Microsoft Exchange Server. Če ne veste, ali v svojem sistemu uporabljate te storitve, se obrnite na svojega skrbnika omrežja ali na ponudnika Internetovih storitev in ga vprašajte, ali podpira SMTP/POP3 poštne odjemalce.
ZNANE TEME V TEJ IZDAJI
Najnovješe informacije o znanih temah poiščite na naslovu http://www.microsoft.com/ie/support/issue/imnissue.htm.
Če želite poslati e-pošto nekomu, ki ga ni v vašem adresarju (Address Book), morate vnesti prepoznavni internetski e-poštni naslov (kot je npr. uporabnik@strežnik).
Adresar prepozna ime le, če se to v celoti ujema. Če natipkate le krstno ime, Adresar prikaže pogovorno okno z možnimi ujemanji.
Če označite nit in nato izberete ukaz »Razširi« iz menija »Pogled«, se bo razširila le prva raven niti. Da bi razširili celotno nit, kliknite meni »Novice« in nato »Možnosti«. Kliknite jeziček »Branje« in potrdite polje »Samodejno razširi niti pogovora«.
Nekateri poštni programi nepravilno označujejo sporočila z oznakami, da ta
uporabljajo zahodno evropske jezike, v sporočilih pa so v resnici ne zahodno
evropski znaki. Zaradi tega lahko pride do napak v prikazu teh sporočil v programu Internet Mail and News. Da bi odpravili to težavo,kliknite meni »Pogled«, pokažite na »Jezik« in izberite ustrezen jezik. Če želite na tako sporočilo odgovoriti ali ga posredovati naprej, ga najprej odprite tako, da kliknete meni »Datoteka« in nato ukaz »Odpri«. Spremenite jezik sporočila tako, da kliknete meni »Pogled«, pokažete na »Jezik« in izberete ustrezen jezik. Šele nato pošljite odgovor na sporočilo oz. ga posredujte naprej.
Internet News zahteva, da vaš strežnik za novice podpira ukaz XOVER.
Če ga ne podpira, se bo na vašem zaslonu prikazalo sporočilo o napaki, da je za zajemanje sporočil v skupini novic potreben XOVER. Podpora za strežnike za novice, ki ne uporabljajo ukaza XOVER, bo dodana v naslednji različici programa Internet News.
Če je v Adresarju več kontaktnih oseb z enakimi imeni (npr. »Janez Uporabnik«), se lahko zgodi, da boste imeli težave pri pošiljanju sporočila pravemu naslovniku. Če v vrstico »ZA:« oz. »KP:« natipkate celotno ime »Janez Uporabnik«, program poišče in pošlje sporočilo prvi kontaktni osebi s tem imenom. Da bi odpravili težavo, lahko natipkate delno ime, npr. »Janez«, in program bo prikazal seznam vseh kontaktnih oseb s tem imenom. Lahko pa tudi vsaki kontaktni osebi določite edinstveno ime, npr. »Janez B. Uporabnik« ali »Janez Uporabnik (mlajši)«.
Če skupina vsebuje isto kontatno osebo večkrat, potem bo pošiljanje pošte tej skupini neuspešno.
ODPRAVLJANJE TEŽAV
Če naletite na težavo, jo poskusite odpraviti s pomočjo svetovalcev v sprotni pomoči. Svetovalce zaženete takole:
1. V programih Internet Mail ali News kliknite meni »Pomoč«.
2. V stvarnem kazalu poiščite temo »Odpravljanje težav«.
ali LAN.
pravilno nastavljeni.
Ime računa in geslo za strežnik za novice uporabljajte samo, če ta to zahteva.
Če strežnik za novice ne zahteva imena računa in gesla, vi pa ju boste kljub vsemu uporabili, ne boste mogli vzpostaviti povezave s strežnikom.
Za dostop do skupin novic za podporo za Microsoftove izdelke
Kliknite meni »Novice« in nato »Možnosti«.
Kliknite jeziček »Strežnik« in nato »Dodaj«.
Za ime strežnika natipkajte msnews.microsoft.com.
Če vaš ponudnik Internetovih storitev tega imena ne najde, lahko namesto tega vnesete 131.107.3.27. Imena računa ali gesla ni potrebno vnesti. Če se med pošiljanjem pošte izteče odzivni čas vašega strežnika, lahko dobite sporočilo, da je prejemnik neznan. Težavo odpravite, če podaljšate časovno omejitev svojega strežnika. To naredite takole:
Kliknite meni »Pošta« in nato »Možnosti«.
Kliknite jeziček »Strežnik« in nato »Zahtevnejše nastavitve«.
Povlecite drsnik in tako podaljšajte časovno omejitev svojega strežnika.