NALOGE IZ PROGRAMIRANJA

 
  1. Napišite program, ki desetkrat izpiše vaše ime na zaslon. Napišite ga
     na tri načine, vsakič z drugo vrsto zanke.

  2. Napišite program, ki šteje od ena do deset, izpiše vrednosti vsako v
     svojo vrstico in izpiše sporočilo po vaši želji, ko je vrednost
     count 3 in drugačno sporocilo, ko je vrednost count 7.

 

3. Napišite program, ki bo simuliral delovanje semaforja. Program naj sredi zaslona prikazuje besede: stop v rdeči barvi, pripravi v rumeni barvi in naprej v zeleni barvi, dokler uporabnik ne pritisne tipke Esc. Beseda stop naj ostane na zaslonu 5s, beseda pripravi 2s in beseda naprej 8s.

 

 

4. Napišite program, ki bo preizkusil pravilnost tipkanja. Program naj na zaslonu prikaže poljubno veliko ali malo črko, uporabnik pa mora vnesti ta znak. Če uporabnik vnese pravi znak, dobi 1 točko, če pa vnese napačnega, se mu 1 točka odbije. V tem primeru program izpiše obvestilo v 24. vrstici (npr. Zahtevam vnos znaka A, vi pa ste vnesli znak a.). Program naj ponavlja zahtevo po vnosu določenega znaka, dokler ga uporabnik ne vnese. Program naj omogoča:
a) vnašanje 10 znakov
b) izpis števila doseženih točk
c) izpis odstotka pravilnih zapisov
d) konec.

 

5.Napišite program, ki za prebrano celo število n izračuna in izpiše:
a) vsoto števk (npr. vsota števk števila 144 je 9)
b) število števk (npr. število 144 ima 3 števke).


Upoštevajte dejstvo, da lahko preberemo tudi negativno število in da ima vsako prebrano število vsaj eno števko. Pri številu lahko zanemarite le vodilne ničle, ki ne vplivajo na vrednost števila. Npr. število števk števila 0017 je 2.

 

 

6. Napišite program, ki v levem zgornjem vogalu zaslona prikaže naključno števko v naključni barvi. S puščicami na tipkovnici naj se ta števka premika po zaslonu. Velikost zaslona je [1..80] v x-osi in [1..24] v y-osi. Program se konča s pritiskom na tipko Esc.