NazajNaprejKazalo

Kratka šola 2D grafike v Javi 1.2


Vsebina:

1. Uvod 
1.1 Pregled in novosti 
1.2 Splošni pristop 
2. Risanje likov 
2.1 Shape Razredi 
2.2 Risanje likov: Primer kode 
2.3 Risanje likov: Izgled izpisa 
3. Načini risanja 
3.1 Razred Paint 
3.2 Prosojnost 
3.3 Barvni prehodi: Primer programa 
3.4 Barvni prehodi: Izgled izpisa 
3.5 Tlakovanje slik: Pregled 
3.6 Tlakovanje slik: Primer programa 
3.7 Tlakovanje slik: Izgled izpisa 
3.8 Prosojnost: Uporaba AlphaComposite 
3.9 Prosojnost: Primer programa 
3.10 Prosojnost: Izgled izpisa
4. Uporaba lokalnih pisav 
4.1 Pisave odvisne od platforme: Pregled 
4.2 Izpis razpoložljivih pisav: Primer programa 
4.3 Risanje z lokalnimi pisavami: Primer programa 
4.4 Risanje z lokalnimi pisavami: Izgled izpisa 
5. Stili črt 
5.1 Lastnosti črt 
5.2 Debelina črt: Primer programa 
5.3 Debelina črt: Izgled izpisa 
5.4 Stili zaključkov in medsebojnih povezav črt: Primer programa 
5.5 Stili zaključkov in medsebojnih povezav črt: Izgled izpisa 
6. Koordinatne transformacije 
6.1 Pregled 
6.2 Premiki in rotacije: Primer programa 
6.3 Premiki in rotacije: Izgled izpisa 
6.4 Strižne transformacije: Pregled 
6.5 Strižne transformacije: Primer programa 
6.6 Strižne transformacije: Izgled izpisa