Java2D - Uvod
1.1 Pregled in novosti
V Javi 1.2 je metoda paint priložena v Graphics2D objektu (podrazred razreda
Graphics), vsebuje pa mnogo bogatejši nabor operacij za risanje, na primer
širino čopiča, prekinjene črte, zapolnjevanje likov s slikami in barvnimi
prehodi, uporabo lokalnih fontov, realnoštevilni koordinatni sistem in
veliko transformacij v le-tem.
1.2 Splošni pristop
-
Cast objekta Graphics v Graphics2D objekt:
public void paint(Graphics g) {
Graphics2D g2d = (Graphics2D)g;
g2d.doSomeStuff(...);
...
}
Kreiranje objekta Shape
Rectangle2d.Double rect = ...;
Ellipse2D.Double ellipse = ...;
Polygon poly = ...;
GeneralPath path = ...;
Izris obrobljene ali zapolnjene različice lika:
g2d.draw(someShape);
g2d.fill(someShape);
Sprememba risalnih parametrov:
g2d.setPaint(fillColorOrPattern);
g2d.setStroke(penThicknessOrPattern);
g2d.translate(...);
g2d.rotate(...);
g2d.scale(...);
g2d.shear(...);
g2d.setTransform(someAffineTransform);


avtor: Filip
Božič
december,
1998